”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



29 august 2008

Imi aduc aminte

Imi aduc aminte de-o poveste veche
Cand copil fiind, mai stiam visa...
Aveam primaveri ce-mi treceau prin suflet
Si pomi infloriti langa casa mea.

Si-atunci cand tristetea imi dadea tarcoale,
M-ascundeam tacuta printre flori de mar,
Cate-un pitigoi imi canta doar mie,
Fruntea-mi mangaia vantul calator.

Lang-un colt de cer aplecat spre mine
Eu teseam din stele vise si culori,
Fermacata stam langa rau in noapte,
Beata de iubire si parfum de flori.

Licurici dansau pe deasupra apei,
Valuri langa mal se spargeau pe rand,
Salcii suspinau frematand alaturi,
Eu spuneam povesti adunate-n gand.

Nu stiu de ce astazi le-am pierdut pe toate,
Printre primaveri ma mai ratacesc,
Insa nu mai am stele-n ochi si vise
Parca tot mai rar peste ani gasesc.



Niciun comentariu: