”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



18 aprilie 2010

...e primăvară, am fost acasă...

...și-am bântuit, cu zvâcnirea unei inimi ce-și poartă cu sine copilăria, prin locuri unde vibram de fericire copii și adolescenți...

...drumul spre deal și carieră...


...pietrele veșniciei...
Adăugaţi o imagine
...în carieră... eram fericită, se vede, nu?...


...nu, nu sunt la munte, s-a strâns doar apă de ploaie...


...între flori de prun...


...râul Drincea, pe malul căruia am casa, dar, din păcate, în ultimul timp aduce cu sine tot mai multe gunoaie, în copilăria mea totul era mai mare, mai curat, mai plin de farmec...

... Fetița...

... Lux, fiul Fetiței...

...la poartă... acum totul s-a asfaltat... lipsește salcia pletoasă... iar copiii de pe strada mea au deja copiii lor...

Niciun comentariu: