”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



3 iunie 2010

Întâlnire cu Claudiu RĂDUCU...

 
 
     Dacă există oameni care prin scrisul lor ne umplu de Cuvânt și de Viață, există, inevitabil, oameni care, vorbind, ne atrag spre Hristos și, cu toții, parca nu se lasă până nu ne îndrăgostim de El. Claudiu Răducu este unul dintre cei care ne cuceresc vorbindu-ne despre Dumnezeu față către față.
L-am cunoscut pe Claudiu cu ceva timp în urmă, predica la sfârșitul slujbei Sfântului Maslu săvârșită de părintele meu duhovnic. Eram la începutul căutărilor mele mai profunde de viață duhovnicească. Mă impresiona prin ceea ce spunea. Nu cunoscusem încă literatura religioasă și eram uimită de câte știa despre vieți de sfinți. Mă întrebam de unde știe ce știe, în Biblie nu sunt menționate, de visat, nu le putea visa, undeva le citise, dar unde? Și uite-așa, am căutat și am găsit. Ce descoperire! 
De ceva vreme Claudiu ține conferințe. Cât m-am bucurat să-l regăsesc în felul acesta! Pentru că lumina nu poate fi ținută sub obroc, nu-i așa? În afara a ceea ce am postat aici, vă mai recomand conferințele: ”Da”, ”Biserica și strada”, ”La o cafea cu Hristos”. Ascultați-l, n-o să vă pară rău! Audiție plăcută!



Niciun comentariu: