”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



7 noiembrie 2010

...revelații

...fotografiile aparțin lui Sorin Onișor...
...întotdeauna m-a fascinat fântâna cu cumpănă... în copilărie am făcut cunoștință, îndeaproape, cu fântâna cu cumpănă a bunicilor mei din Vâlcea... cred că de-atunci am rămas îndrăgostită de imaginea unei astfel de fântâni, cu brațul ei înalt, alungit spre cer, ca un semn de întrebare și de mister...
...și mi-au plăcut îndeosebi și celelalte două fotografii  postate, din multele pe care am avut ocazia să le admir aici: http://www.facebook.com/album.php?aid=71299&id=663593738&fbid=68880048738...

...repostez și melodia Mădălinei Amon, "Era o fântână", de care am rămas, de asemenea,  la fel de îndrăgostită, ca în clipa în care am auzit-o difuzată prima dată de colega mea Anamaria Voina, la Radio "Eveniment" Sibiu...

MADALINA AMON - ERA O FANTANA
   




 

Niciun comentariu: