”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



18 ianuarie 2011

Radu Constantin Ilea

...şi lucrările  sale
 
Viaţa ca artă şi deformare plastică
de Ioan Buteanu

Tot ce pictez fac numai din cuţit,
...Primesc oameni întregi şi-i ciuntesc chibzuit.
O zgârietura sub pleoape-i un zbor de cocori,
Reduc din volume, cu greu mai pun ceva la loc uneori,
Mai mult lacrimi şi sânge.


O vânătaie dispare încet ca un semn de tandreţe.
Un vârtej se trezeşte-n nisipuri, se loveşte de pietre
ş-apoi cade la loc.
Movul ăsta-i o alţă nuanţă de sânge.
Într-o ureche tăiată, viaţa aşteaptă o vreme
şi pleacă apoi.

Într-un cântec, la fel.
Cântecul ăsta nu l-am mai cântat.
Râsul ăsta nu l-am mai râs.
Nu mă mai ating de nimic.
Mai beau cu tine paharul ăsta gol
ş-apoi îmi văd de treabă.













 















2 comentarii:

Ioan Buteanu spunea...

De abia acuma le-am vazut.
Aer curat.
Te salut si eu!
Multumesc de citare.
Ioan Buteanu

Adriana Dumitru (Gherghe) spunea...

Cu mult drag!Mă bucur de întâlnire!Toamnă cu pace!