”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



2 octombrie 2010

...un cântec!

Doamne, Dumnezeule, mulţumescu-Ţi Ţie, Doamne al meu, pentru cântecul ăsta! Îl caut de prin copilărie! 
Întotdeauna am iubit muzica românească, versul românesc, le-am simţit atât de aproape de sufletul meu, mereu... Exista, cândva, o emisiune la radio, "Curierul melodiilor" (unii, în glumă, îi spuneau "cuierul melodiilor"). Nu o ratam în nicio dimineaţă, învăţam în ritmul acelor melodii de demult. Şi, din când în când, încercam să copiez versurile câte unui cântec. Nu-mi reuşea din prima şi-atunci îl aşteptam zile în şir, până se difuza din nou... Săream cu hârtia şi creionul să mai scriu câteva versuri. Ei, nu le completam eu pe toate cam niciodată, dar nu asta conta, eu perseveram.
Nu ştiu cine a postat melodia Angelei Ciochină, "Dă-mi mâna, prietene!", dar nu are habar câtă bucurie mi-a lăsat în inimă. Îi mulţumesc acestui necunoscut! Şi-o să mai las şi eu aici alte câteva cântece în care se "preamăreşte" PRIETENIA!

Angela Ciochină

 
Angela Ciochina - Da mi mana, prietene


 
Zoia Alecu -Vino Aici
 

 
Ilie Micolov - Prietene  

Niciun comentariu: