”Când dragostea vorbește, vocile tuturor zeilor par a fi adormite în armonia raiului." William Shakespeare


BINE AŢI VENIT!



2 noiembrie 2008

O BEZNĂ FLĂMÂNDĂ, de Nicolae DABIJA

O beznă flămândă mă caută, sire,
şi mările-s toate de ceaţă.
Şi-am să mor de prea multă iubire
Şi-am să mor de prea multă iubire
Şi-am să mor de prea multă iubire
de viaţă.


Ca de-un vin mi-este inima beată
de-acest cer lunecând peste brazi.
Şi-ncă eu n-am iubit niciodată
Şi-ncă eu n-am iubit niciodată
Şi-ncă eu n-am iubit niciodată
ca azi.

Simt acum-aplecat pe vreo carte-
cum (promiţător, neştiut)
Viitorul m-aşteaptă departe
Viitorul m-aşteaptă departe
Viitorul m-aşteaptă departe
'n trecut.


Cât iubim mai suntem fiecare,
dar- zice iarba, răzbind peste tot-
Există-o iubire din care se moare
Există-o iubire din care se moare
Există-o iubire din care se moare
de tot.


O beznă flămândă mă caută, sire,
şi mările-s toate de ceaţă.
Şi-am să mor de prea multă iubire
Şi-am să mor de prea multă iubire
Şi-am să mor de prea multă iubire
de viaţă.

Niciun comentariu: